Godmorgon

Godmorgon bloggen.
Hur mår ni jag mår iallafall jätte bra jag har sovit 13 timmar inatt.
Det måste vara rekord ;)
Idag har jag inte några planer så vi får se vad som händer har iallafall lagt ut en status på facebook att jag e 4-ever alone hehe aja vi får väl se vad som händer..
Tänkte lägga upp bilderna nu från igår så vi hörs.
 

i bilen mot teatern

Snygga jag ;) (jag fattar inte hur man roterar xd)
 

Manda söt som vanligt <3

Vi körde någon bolllek?
 

Söta sophie :)

Lite suddig bild men jag och sophie
Manda och sophie

Vi gjorde en improvisation

...

mer improvisationer

Julias grupp gjorde improvisation om ?? ;)

Här ligger man ;)

fin tunga
Kvälls mys med min syster och hennes kompis

namnam

Kräftorna som jag visade mums <3
 
xoxo Tindra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Seri ta bort!

Svar: Manda du är jätte söt
Tindra Söderberg

2012-09-09 @ 14:58:23
URL: http://mandolinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0