Ny start

Hejsan bloggen nu ska jag börja blogga på riktigt eftersom att det kul att blogga.
Oj nu fick jag med blogga tre gånger i samma mening aja...
Här kommer ni att läsa om allt som jag gör under dagarna och andra roliga grejer.
_______________________________________________________________________________________________
Idag har jag iallafall vart med Amanda vi har fotat lite, ritat, hållt på med bloggen och massa andra grejer. Kolla in hennes blogg -------> www.mandolinis.blogg.se
Jag ska be henne skicka över lite bilder så får ni se.
Nu sitter jag iallafall och bloggar.
Ikväll så ska jag gå och lägga mej hyfsat tidigt ska spela innebandycup med 99:orna
Har även teater imorgon det ska bli kul.
Bilder kommer i nästa inlägg.
Nu ska jag fixa lite mera med bloggen så vi hörs!!
xoxo Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0