Olivia

Hejsan bloggen.
Idag har det varit skola inte så jätte kul har tappat suget helt.
Jag brukar tycka att träslöjd är ganska kul men våran slöjd lärare gör det tråkigt och jag orkar inte..
Efter skolan gick jag hem till Olivia vi kollade på film, åt nudlar och jag fotade Olivia så mycket att hennes syster blev lite sur hehe.
Men nu sitter jag här och ja bloggar, jag ska göra min franska läxa boring.
Imorgon så ska jag kanske ta spruta vi får se hur det blir med det annars så är det plugga och träna som gäller bara.
Nu ska jag äta middag men uppdaterar er senare :)
 

Olizz :)

Snygging over here jaoo ;)

Suddig bild men jag tyckte att den var cool :D
 
xoxo Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0