Skola

Godmorgon bloggen eller morgon morgon jag vaknade ju för en och en halv timme sen :p
Idag så är det skola inte kul, men har iallafall sovmorgon.
Efter skolan har jag inte några planer men vi får väl se.
Jag har spendrat morgonen med att ladda över bilderna från igår och det tog en jävla tid eftersom att jag var tvungen att kopiera varendra bild men aja nu är det iallafall klart.
Nu ska jag gå och platta håret och softa men uppdaterar senare.
 
 

Måste sluta göra tumme upp

Dax att göra pangkakor

Moa fick för sej att hon skulle klara något spel ;)

Den första pangkakan kanske blir lyckad eller...

Eller inte :(

Resultat :)

Moa tyckte om pangkakorna :)
 

Efter maten blev det lite egopics ;)

Snyggningar

Tindra skulle fota jumpshoot jag det gick ju sådär...
 
xoxo Tindra

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härliga bilder :D

Svar: tack så mycket :D
Tindra Söderberg

2012-09-10 @ 15:53:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0